Aktiviteter

Vi har haft en medlemsträff i augusti 2022 och det kommer än nu under sen hösten där vi kommer att utse årets Lussekatt

Gestrica kattklubb har vuxit sen starten och det är naturligtvis glädjande. För att klubben ska kännas ”levande”, där det händer roliga och intressanta saker, behöver vi hjälp från er medlemmar. Vår ambition är att arrangera aktiviteter efter medlemmarnas önskemål.

Har du ideér och förslag om vad som kan arrangeras? Vi kommer att anordna något för medlemmar under hösten 2022

AKTIVITETER

Vi har tidigare arrangerat en studiecirkel tillsammans!
Finns intresset igen för studiecirkel och gemensamt gå igenom materialet till uppfödardiplomering?

Kontakta vår ordförande Maria Mattsson för information och lämna din intresseanmälan på gek@gestricakattklubb.se